Wycinka drzew
Usunięcie drzew i krzewów w wypadku gdy wnioskodawca jest właścicielem gruntu – osoby fizyczne
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w wypadku gdy wnioskodawca jest właścicielem nieruchomości – w formie podania lub druku wniosku
Opłaty:
Zwolniono z opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006r. - części III, kol. 4, ust. 44 pkt 6 (Dz. U. z 2016r. poz. 1827)
Miejsce złożenia dokumentów
Sekretariat Urzędu Gminy Stare Juchy – (pokój nr 3 - I piętro)
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni, a w sprawach skomplikowanych do dwóch miesięcy.
Jednostka odpowiedzialna:
Urząd Gminy Stare Juchy - inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami - (pokój nr 1 - parter)
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olszynie za pośrednictwem Wójta Gminy Stare Juchy
- Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi:
- Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
- W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Juchy - (pokój nr 3 - I piętro)
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 1651 z późn. zm.)