Stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i ewidencji działalności godpodarczej
Samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i działalności gospodarczej
P. Katarzyna Akielewicz - pokój nr 2 (parter), tel. (087) 619 90 53 wew. 29, e-mail: k.akielewicz@stare-juchy.pl
Do zadań stanowiska należy:
- prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz Kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, zgodnie z przepisami prawa,
- prowadzenie ewidencji wydawanych zaświadczeń,
- sporządzanie umów o pracę, umów – zlecenia, umów o dzieło, dla osób których warunki zatrudnienia określił Wójt i współdziałanie w tym zakresie ze stanowiskiem płac,
- terminowe zgłaszanie do ZUS osób nawiązujących stosunek pracy, osób z którymi zawarto umowy – zlecenia oraz osób z którymi rozwiązano stosunek pracy.
- przygotowywanie dla nowo zatrudnionych pracowników warunków wynagrodzenia za pracę oraz dokonywanie zmian wynagrodzenia w czasie zatrudnienia na wniosek osób upoważnionych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Wójta,
- prowadzenie całości spraw związanych z awansowaniem, nagradzaniem, nagrodami jubileuszowymi, odprawami rentowymi i emerytalnymi,
- prowadzenie ewidencji pracowników wykonujących prace dodatkowe,
- prowadzenie ewidencji szkoleń pracowniczych, zgłaszanie na szkolenia, planowanie szkoleń (ilościowe i wartościowe do budżetu), opisywanie faktur za szkolenia pod względem merytorycznym,
- prowadzenie spraw dotyczących: dyscypliny pracy, planowania i wykorzystania urlopów, prowadzenia ewidencji czasu pracy, karania pracowników,
- prowadzenie spraw emerytalno – rentowych i ubezpieczeniowych,
- wydawanie skierowań na badania - współpraca ze stanowiskiem ds. bhp i p.poż. w zakresie badań lekarskich, badań okresowych, szkoleń wstępnych i okresowych),
- sporządzanie i prowadzenie rejestru umów zawartych z pracownikami na używanie samochodu prywatnego do celów służbowych,
- terminowe sporządzanie sprawozdań, opracowywanie niezbędnych analiz kadrowych,
- prowadzenie całości spraw dotyczących oświadczeń majątkowych pracowników zobowiązanych do ich złożenia (rejestr, przekazanie do zamieszczania w BIP, sporządzanie analizy oświadczeń, przesyłanie złożonych oświadczeń do Urzędu Skarbowego) oraz oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej składanych przez pracowników samorządowych,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie potrzeb kadrowych, z uwzględnieniem przepisów ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu,
- prowadzenie rejestru ocen pracowniczych, sporządzanych przez bezpośrednich przełożonych pracowników i współdziałanie z kierownictwem dokonującym ocen,
- prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników samorządowych - całe postępowanie konkursowe, we współpracy z wnioskującym o przeprowadzenie procedury konkursowej,
- prowadzenie kontroli wykorzystania zwolnień lekarskich pracowników – sporządzanie analiz w tym zakresie,
- prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Wójta,
- prowadzenie wytwarzanych na stanowisku zbiorów ochrony danych osobowych i zgłaszanie nowych zbiorów do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrywaniem pracowników urzędu gminy w środki ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków higieny osobistej
- organizacja wyborów na ławników sądów w ramach upoważnień ustawowych oraz organów jednostek pomocniczych,
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
Wytworzył:
Udostępnił:
Malinowska Edyta
(2003-12-04 09:06:00)
Ostatnio
zmodyfikował:
Malinowska Edyta
(2023-09-04 13:16:51)