Stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i ewidencji działalności godpodarczej

Samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i działalności gospodarczej

 

 

P. Katarzyna Akielewicz - pokój nr 2 (parter), tel. (087) 619 90 53 wew. 29, e-mail: k.akielewicz@stare-juchy.pl

 

 

Do zadań stanowiska należy:

  1. prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz Kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, zgodnie z przepisami prawa,
  2. prowadzenie ewidencji wydawanych zaświadczeń,
  3. sporządzanie umów o pracę, umów – zlecenia, umów o dzieło, dla osób których warunki zatrudnienia określił Wójt i współdziałanie w tym zakresie ze stanowiskiem płac,
  4. terminowe zgłaszanie do ZUS osób nawiązujących stosunek pracy, osób z którymi zawarto umowy – zlecenia oraz osób z którymi rozwiązano stosunek pracy.
  5. przygotowywanie dla nowo zatrudnionych pracowników warunków wynagrodzenia za pracę oraz dokonywanie zmian wynagrodzenia w czasie zatrudnienia na wniosek osób upoważnionych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Wójta,
  6. prowadzenie całości spraw związanych z awansowaniem, nagradzaniem, nagrodami jubileuszowymi, odprawami rentowymi i emerytalnymi,
  7. prowadzenie ewidencji pracowników wykonujących prace dodatkowe,
  8. prowadzenie ewidencji szkoleń pracowniczych, zgłaszanie na szkolenia, planowanie szkoleń (ilościowe i wartościowe do budżetu), opisywanie faktur za szkolenia pod względem merytorycznym,
  9. prowadzenie spraw dotyczących: dyscypliny pracy, planowania i wykorzystania urlopów, prowadzenia ewidencji czasu pracy, karania pracowników,
  10. prowadzenie spraw emerytalno – rentowych i ubezpieczeniowych,
  11. wydawanie skierowań na badania - współpraca ze stanowiskiem ds. bhp i p.poż. w zakresie badań lekarskich, badań okresowych, szkoleń wstępnych i okresowych),
  12. sporządzanie i prowadzenie rejestru umów zawartych z pracownikami na używanie samochodu prywatnego do celów służbowych,
  13. terminowe sporządzanie sprawozdań, opracowywanie niezbędnych analiz kadrowych,
  14. prowadzenie całości spraw dotyczących oświadczeń majątkowych pracowników zobowiązanych do ich złożenia (rejestr, przekazanie do zamieszczania w BIP, sporządzanie analizy oświadczeń, przesyłanie złożonych oświadczeń do Urzędu Skarbowego) oraz oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej składanych przez pracowników samorządowych,
  15. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie potrzeb kadrowych, z uwzględnieniem przepisów ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu,
  16. prowadzenie rejestru ocen pracowniczych, sporządzanych przez bezpośrednich przełożonych pracowników i współdziałanie z kierownictwem dokonującym ocen,
  17. prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników samorządowych - całe postępowanie konkursowe, we współpracy z wnioskującym o przeprowadzenie procedury konkursowej,
  18. prowadzenie kontroli wykorzystania zwolnień lekarskich pracowników – sporządzanie analiz w tym zakresie,
  19. prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Wójta,
  20. prowadzenie wytwarzanych na stanowisku zbiorów ochrony danych osobowych i zgłaszanie nowych zbiorów do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  21. prowadzenie spraw związanych z zaopatrywaniem pracowników urzędu gminy w środki ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków higieny osobistej
  22. organizacja wyborów na ławników sądów w ramach upoważnień ustawowych oraz organów  jednostek pomocniczych,
  23. prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej,
  24. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Malinowska Edyta
(2003-12-04 09:06:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Malinowska Edyta
(2023-09-04 13:16:51)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki