Stanowisko ds. gospodarki komunalnej

Samodzielne stanowiska ds. gospodarki komunalnej
 

P. Joanna Ejsmont - pokój nr 4 (I piętro), tel. 87 619 90 53 wew. 22, e-mail: j.ejsmont@stare-juchy.pl

P. Grzegorz Kobeszko - pokój nr 4 (I piętro), tel 87 619 90 53 wew 34, e-mail: g.kobeszko@stare-juchy.pl

 

Do zadań stanowiska w szczególności należy:

  1. Prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych, kontrola prawidłowej działalności, przeprowadzanie okresowych przeglądów i remontów budynków użyteczności publicznej oraz budowli.
  2. Realizacja przepisów wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
  3. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i przeprowadzaniem kapitalnych i bieżących remontów dróg i oświetlenia oraz załatwianie spraw dotyczących zlecenia robót w zakresie dostaw robót remontowo-budowlanych oraz pozostałych robót i usług.
  4. Składanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości od dróg będących własnością gminy.
  5. Wydawanie decyzji i uzgodnień w zakresie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, przyłączy elektrycznych, lokalizacji zjazdu z drogi gminnej oraz urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową.
  6. Wydawanie decyzji w zakresie zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz umieszczenia infrastruktury nie związanej z funkcjonowaniem drogi.
  7. Nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatną, kontrolowaną pracę na cele społeczne (wykonywanie kary ograniczenia wolności).
  8. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na imprezę masową.
  9. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  10. Prowadzenie postępowania w sprawie naruszenia stosunków wodnych według ustawy Prawo wodne.
  11. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych oraz ich klasyfikacji.
  12. Nadzór nad bieżącym utrzymaniem dróg gminnych, a w szczególności:
    1. utrzymywanie przejezdności dróg i ich zimowego utrzymania,
    2. podpisywanie protokołu odbioru końcowego robót,
    3. przygotowanie planu remontów dróg gminnych,
    4. sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych remontów dróg.
  1. Załatwianie spraw związanych z eksploatacją ciągnika oraz sprawowanie nadzoru i rozliczanie kosztów jego eksploatacji, a także czasu pracy kierowcy.
  2. Wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych.
  3. Organizacja przewozów lokalnych i uzgadnianie przebiegu linii komunikacyjnych na terenie Gminy.
  4. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem hydroforni i oczyszczalni na terenie gminy.
  5. Prowadzenie spraw z zakresu wyznaczania kąpielisk i miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli.
Wytworzył:
Udostępnił:
Malinowska Edyta
(2021-04-08 15:14:24)
Ostatnio zmodyfikował:
Malinowska Edyta
(2025-02-04 13:52:52)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki